آموزش کامپیوتر

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

تغییر صفحه خانگی (Home page) در مرورگر ها

در این آموزش نحوه ی عوض کردن صفحه خانگی یا Home page در مرورگر ها را می آموزیم. صفحه خانگی یعنی صفحه ای که پس از اجرای مرورگر  به‌ عنوان صفحه پیشفرض مرورگر به‌ نمایش در آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

فعال کردن Hibernate در ویندوز 7

هایبرنت (Hibernation) یا خواب زمستانی  یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که عملکرد آن بسیار شبیه به حالت Sleep می‌باشد. در حالت هایبرنت سیستم عامل کلیه اطلاعات رم کامپیوتر را به درایوی که ویندوز بر روی آن است برده و بر روی هارد دیسک ذخیره می‌نماید و سیستم خاموش می‌شود. در هنگام روشن کردن مجدد کامپیوتر  سیستم عامل مجدداً این فضا را از هارد دیسک به رم بار گیری می‌نماید و سیستم از همانجایی که بود ادامه کار خواهد داد. در حالت هیبرنیت کامپیوتر از برق استفاده نمیکند چون اطلاعات بر روی هارد ذخیره می شوند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

جلوگیری از آپدیت اتوماتیک ویندوز 7

اگر ویندوز شما هم با اتصال به اینترنت شروع به دریافت فایل های آپدیت میکند و این آپدیت برای شما مشکلاتی همچون کندی سیستم  طولانی شدن فرایند خاموش شدن ویندوز به وجود آورده است با این آموزش همراه باشید....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

چگونه زبان جیمیل را فارسی کنیم

از سرویس های رایگان و پرطرفدار ایمیل می توان به سرویس جی میل (Gmail) متعلق به شرکت گوگل نام برد. از جمله برتری های این سرویس می‌توان به کاربر پسند بودن (که اصلاحا به آن User Friendly نیز گفته می‌شود)، سرعت بالای بارگذاری صفحات ، و ارائه فضای نسبتا زیاد (نزدیک 7 گیگابایت) اشاره نمود.
زبان فارسی از زبانهای جدید اضافه شده به سرویس Gmail گوگل است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin